Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Η ζωγράφος Κατερίνα Δαμιανάκου αυτοσυστήνεται… …και απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ,στο PIREASNEWS.GR

(Επιμέλεια : Σταύρος Λιλόγλου)
Γεννήθηκα το 1967 στο Γύθειο Λακωνίας.  Ξεκίνησα να ζωγραφίζω το 1989. Το 1997 πραγματοποίησα για πρώτη φορά, έκθεση με τη δουλειά μου ,ατομικά,στο Τουριστικό Περίπτερο Γυθείου,με είκοσι περίπου έργα. Τον επόμενο χρόνο,στον ίδιο χώρο,πραγματοποιήσα τη δεύτερη ατομική μου έκθεση.Η θερμή υποδοχή του κόσμου στις δυο εκθέσεις με ενθάρρυνε αποφασιστικά. Το 1999 ήμουν παρούσα στην πρώτη ατομική έκθεση Λακώνων δημιουργών στη Σκάλα Λακωνίας.
Τον Ιούλιο του 2000 πραγματοποίησα ατομική έκθεση στις Σπέτσες.
Το 2005 έλαβε χώρα ατομική μου έκθεση στο Λιμάνι Γυθείου.
Το 2007 συμετείχα με έργα μου στη ‘Ναυτική Εβδομάδα’, και επιμελήθηκα και την συμμετοχή παιδιών (μαθητών μου) του Γυθείου με θέμα τη θάλασσα.
Το 2007 και 2008 έδωσα το παρόν  με έργα μου στην διοργάνωση της Νομαρχίας Λακωνίας στη Σπάρτη « Λάκωνες Καλλιτέχνες » .
Επίσης τον Απρίλιο του  2008 διοργάνωσα έκθεση στον Πολυχώρο « Πανελλήνιο» της Σπάρτης στην Έκθεση προϊόντων και Υπηρεσιών Γυναικών Επιχειρηματιών.
Έκτοτε εκθέτω τα έργα μου καθε καλοκαίρι στο εργαστήρι μου στο Γύθειο, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Μάνης και απο το 2011 και στην Αθήνα.


Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Αν και απόλυτη ευτυχία δεν υπάρχει( εφοσον όλα ειναι σχετικα)..θεωρω συστατικά ευτυχίας την απουσία πόνου και πλήξης.
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Ο αγώνας της ζωής.
Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Γελάω συχνά και λατρευω το χιούμορ.
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι; 
H Καλοσύνη.
Το βασικό ελάττωμά σου;
Kριτική και γκρίνια
Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα λάθη των παιδιών.
 Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Κλαίω και γελάω εύκολα .
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Χριστός και Μαρκο Πόλο.
Ποιοι είναι οι ήρωές σου σήμερα;
Οι ήρωες μου είναι αυτοι που διδάσκουν με το παράδειγμα κι οχι με τα λόγια.
 Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
Η ταινία που με αφύπνισε τo Dogvill του Λαρς Φον Τριερ.
 Το αγαπημένο σου ταξίδι;
Δεν μου αρεσουν ιδιαίτερα τα ταξίδια, Ταξιδεύω συνέχεια στον κόσμο της Τέχνης και της γνώσης.
 Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς;
Ντοστογιέφσκι, Αρχαίοι κλασσικοί, τα μεγάλα μυθιστορήματα του 19ου αιώνα.
 Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
Να ξέρει τι του γίνεται .Δηλαδή να είναι σοβαρός.
 …Και σε μια γυναίκα;
Να μην ειναι γυναικούλα.
 Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Χατζηδάκης-Θεοδωράκης-Κάλλας και πολλοί άλλοι.
 Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
Δεν είμαι τσοπάνος να σφυρίζω.
 Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
Κεν Γουιλπερ ''Ψυχολογία της απελευθέρωσης'', άνοιγμα συνείδησης ,το διάβασα στα 20.
 Ο αγαπημένος σου ζωγράφος; 
Λεονάρντο ντα Βίντσι,Βαν Γκογκ, Λυσιεν Φροιντ, Ραφαήλ.
 Το αγαπημένο σου χρώμα;
Το μπλέ-μώβ.
  Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Ότι βρήκα την αλήθειά μου ,έγινα αυτό που είμαι.
 Το αγαπημένο σου ποτό;
Ο φρέσκος χυμός πορτοκάλι.
 Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο; 
Που νόμιζα.
 Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;
Την αδικία και την χοντροκοπιά.
 Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Η ζωγραφική.
 Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Δεν φοβάμαι τίποτα /δεν πιστευω κανέναν/ειμαι απο τη Μάνη!
 Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Στα κατά συνθήκη.


Ποιο είναι το μότο σου;
Η αλήθεια : πίστευε και μη, έρευνά!
 Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;
Δεν επιθυμώ αλλά ούτε και με νοιάζει.


Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
Καλώς την!
 Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;
Διαύγειας.