Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Η Φαίη Ανδρίτσου απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ...



Για το PIREASNEWS.GR
(Επιμέλεια: Σταύρος Λιλόγλου)
Η Φαίη Ανδρίτσου κατάγεται από την Φωκίδα και έχει σπουδάσει Οικιακή Οικονομία στο Χαροκοπείο Πανεπιστήμιο ενώ παρακολούθησε μαθήματα πιάνου,χορού και  κλασικού μπαλέτου. Είναι συντάκτρια στο foxmind.gr ενώ έχει ολοκληρώσει τις Θεατρικές της σπουδές στο Θέατρο Αλλαγών και έχει παρακολουθήσει τα Σεμινάρια υποκριτικής "Be quick, real and effective".
Έχει εμφανιστεί στην τηλεόραση στις τηλεοπτικές σειρές "Οικογενειακές ιστορίες" και "Σενάρια ζωής" ενώ στο Θέατρο έχει εμφανιστεί στην παράσταση "Άντρες; Χαμένα λεφτά!" που σκηνοθέτησε η Τζένη Κοσμίδου.
Φέτος εμφανίζεται στην παράσταση "Θου κύριε"...οι Φοροφυγάδες, που σκηνοθετεί ο Γιώργος Μακρής και που θα ανεβεί στο Θέατρο Αυλαία του Πειραιά από τις 16 Νοεμβρίου του 2012.


Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι; 
Να βρίσκομαι με τα αγαπημένα μου πρόσωπα.
Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Ξυπνάω ..από μόνη μου νωρίς το πρωί.
Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Όταν είδα ένα κωμικό βίντεο στο διαδίκτυο.
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Η αποφασιστικότητα.

Το βασικό ελάττωμά σου; 
Η ανυπομονησία.
Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε αυτά που γίνονται υπό καθεστώς πίεσης.
Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Όταν είδα ένα συγγενικό μου πρόσωπο που μου είχε λείψει...
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
Δεν ταυτίζομαι με κανένα ιστορικό πρόσωπο. Θέλω να χαράξω την δική μου προσωπική μου πορεία.

 Ποιοι είναι οι ήρωες σου σήμερα; 
Για μένα οι ήρωες του σήμερα είναι οι άνθρωποι που αντιμετωπίζουν τα προβλήματα τους με χιούμορ και αισιοδοξία.
 Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε; 
Το χαμόγελο της Μόνα Λίζα.
Το αγαπημένο σου ταξίδι; 
Στην Άνω Σεργούλα της Φωκίδας από όπου είναι η καταγωγή μου και είναι το μόνο μέρος που ηρεμώ απόλυτα.

Οι αγαπημένοι σου συγγραφείς; 
Ο Ouberto Eco.
Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
Την Ειλικρίνεια. …
Και σε μια γυναίκα;
Το ίδιο.
Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Αγαπώ τα τραγούδια του Γιώργου Θεοφανούς.
Το τραγούδι που σφυρίζεις κάνοντας ντους;
Τραγουδάω κομμάτια ανάλογα με τη διάθεση μου.

Το βιβλίο που σε σημάδεψε;
Το Ε.Π. της Ζωρζ Σαρρή όταν το διάβασα στην εφηβική μου ηλικία.
Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Ενθουσιάζομαι με τα τοπία του Μονέ.
Το αγαπημένο σου χρώμα;
Το κίτρινο.
Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Τους ανθρώπους που έχω επιλέξει να είναι γύρω μου.
Το αγαπημένο σου ποτό;
Το λευκό κρασί.
Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο; 
Που δεν ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο κλασσικό μπαλέτο.

Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;
Την έλλειψη εμπιστοσύνης.
Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία; 
Η διακόσμηση του σπιτιού μου.
Ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Να βρεθώ σε κατάσταση απραξίας.
Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;
Για να μην πληγώνω τους ανθρώπους.
Ποιο είναι το μότο σου;
Η ζωή είναι ωραία.
Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις; 
Από γηρατειά.
Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;
Να μου επισημάνει τα λάθη μου και να μου δώσει χρονικό περιθώριο να τα διορθώσω.
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό; 
Σε δημιουργική περίοδο.